俐利

留住温度,速度,温柔和愤怒。

2013湖南之旅--溪布街,口味虾


游完天子山,翻到酒店虽然好攰~~

不过都唔放过晚上出去行下嘅机会~~

MS L两母女都几nice,而且大家都岩倾,所以果几日都齐齐出动!!

距地见到酒店有小册子介绍溪布街,于是我哋就打车去了~~

2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

几有特色嘅一条街,酒吧有,手信店有,各种特色商铺都有~

 

2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

 

2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

见到呢度围住好多人,就八卦去睇下~~

 

2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

原来有人表演踩火炭,D号角叫得好阴森好神秘咁~~

以为距真系踩上去,原来只系踢开旧炭咋~~

 

2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

液体面包,广告见得多,第一次试~~

仲以为饮完会饱肚添,原来液体面包嘅意思系汽水有面包味~~

 

2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

继续行

 

2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

青蛙饼

 

2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

睇呢条水道我觉得似岭南印象园~~

好似话呢条街系江边,街内好多呢D水道~~

 

2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

手信店,发觉呢度嘅野居然唔贵哦,于是就买埋手信了~~

好彩买左啦,之后扭亲脚,根本行唔到凤凰,更加唔好讲话买手信了~

 

2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

水车

 

2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

烧玻璃

 

2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

 

其实嚟湖南我有两样野想吃,一样系臭豆腐,已经吃到了!

另外一样系口味虾!!

于是打的叫司机车我哋去又口味虾吃嘅地方!!

去到坐落,发觉D服务员系识听广州话噶,好犀利啊~~

湖南好多人都系广州打过几年工,然后再翻去~~


不过可惜服务员话呢排距地都无做口味虾~~

等我哋仲突登嚟帮衬距添~~

无办法啦,见呢度环境都OK,就索性系度宵夜了~~


2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

D野又唔贵哦,28蚊一手鸡胗(鸡肾)!

一手啫系10串!


2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

 然后发觉呢度有个特色,大排档无啤酒妹,反而有个卖酱妹~~

sale我哋买距D酱,我哋叫距到左碟比我哋试下~~


后来点餸果个服务员翻嚟话,帮我哋买左虾翻嚟,可以整啦!!

2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily - 呢间野真系使命必达啊!!


2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

清香菜,团友话好似芥菜咁样噶哦~~

不过好有菜味,系广州吃唔到啊~~

仲点左个砂锅粥,呢度嘅砂锅粥同广州有区别!

系砂锅+粥~~我哋点左个土鸡粥!

鲜甜到啊,居然唔记得影相~~~

 

2013湖南之旅--溪布街,口味虾 - 豬 Lily -

主角出现啦!!

口味虾啊!!!

睇落好辣,其实又唔系好辣,其实我都系第一次吃小龙虾噶咋~~

发觉呢度习惯都系搣晒个头,可能咁样好味D吧~~

不过如果距垫底有配菜就perfect啦!!

爱上呢个味道!!


唔知广州吃唔吃得翻呢?

 

吃饱就翻酒店了,下篇真系讲大峡谷啦~~


-待续-

评论(2)
热度(1)

© 俐利 | Powered by LOFTER