俐利

留住温度,速度,温柔和愤怒。

尾牙~~

 

终于到last day啦,今日基本上就系拜神吃饭等返工~

尾牙~~ - 豬 Lily -

今日嘅早餐,估唔到距咁漏,吃左一半仲有一半可以返工先吃~~

 

尾牙~~ - 豬 Lily -

拜完神,就去左省中医对面嘅家嫂~~

常来旗下的~~宜家D亲戚饭店真系越开越多,唔系表婶就家嫂~~

 听同事讲13行D衫好平,于是date某V嚟凑我,顺便买衫~~

一去到,基本上两边D档口已经唔开,只系有十几档走鬼咁嘅形式摆系路边卖~~

外套100蚊3件,仲有其他衫,男装女装都有,不过以成熟款为多,得两三档睇得上眼~~

都系D冷外套,冷长板衫咁~~我买左件外套40~~~

 

其后坐车翻去文明路攞裤,对~~早两日讲过,宜家D织补真系好难稳~~

我屋企,公司附近居然都无。。

琴日见到文明路宝升商业大厦隔离条巷有个捞佬栋牌仔系度,就走埋去搭讪~~

但系距衣车无,咩材料都无,叫我放低比距第二日攞。。。

但今日因为要撑住公司D野同件衫,所以就翻屋企翻低先~

点知再坐车翻去个捞佬已经唔系度了,唔知系米收档,小喇叭听日又要再去过~尾牙~~ - 豬 Lily -

跟住就坐车去华乐路买V嘅裤~~

买完又翻北京路买鞋,当然,都系距噶啦~~我已经搞掂晒了~~

 

尾牙~~ - 豬 Lily -

今晚嘅晚餐系大碗粉搞掂~~

牛骨汤~~

 

尾牙~~ - 豬 Lily -

鱼蛋粉~~

 

路过西湖路,花市D档口已经开始摆卖了,未算多人,听日开始真系唔敢想象~~

尾牙~~ - 豬 Lily - 拜V所赐,听朝开始又试好忙碌啊~~

好好enjoy呢11日假期吧~

今年公司算给力了~~无论系假期定$方面~~

希望来年环境继续向好,唔想再好似2010年咁了~~

 

 

评论(5)

© 俐利 | Powered by LOFTER