俐利

留住温度,速度,温柔和愤怒。

还神

 

有时D野唔到你唔信,话说旧历十二月初一系星期日,讲好左去还神的!

但因为我唔舒服,所以搁置了~

上星期十二月十五同样系星期日,最后都无去到!

点知今个星期就出事了~~

系出事嘅第二日,我即刻查黄历,发觉呢几日都好日而且无同我哋相冲!

所以就今日去了!

还神 - 豬 Lily -

一大早,V嘅早餐就送到~~

距又成晚无训了,所以吃完早餐就昏迷,训到两点,出发黄大仙!

我哋都算神心咯~落雨都去拜神!

因为落雨,所以就谂住坐91去,点知2点几上车,4点先落车!

TMD落左江湾桥之后就一路塞到广百新一城!

因为网上都查唔到距营业时间,所以都好怕去到距关门!

好彩原来系8:0AM-5:30PM

赶得切~

 

搞掂出来先5点~

V话距拜完出来嘅人松左好多, 起码求个安心啊嘛~~

之后系路口嘅风行P奶P包~~

话说我哋中午饭都无吃,系饮左D瘦肉水而已~~

 

P完包,我哋就翻多宝路,V话想吃面,于是去左宝华面店!

 

还神 - 豬 Lily -

猪红汤~

 


还神 - 豬 Lily -

云吞面+油菜~

吃完就过大笪地买餐台垫!

宜家D野真系无咩边样唔升价!

攞起一卷见到OK嘅一问之下居然要58蚊/米。

还神 - 豬 Lily - 接受唔到,因为年年买开都系2X蚊左右~~

后来拣到卷28蚊嘅,个店员居然话落雨叫我自己翻去剪哦!

你无嘢啊嘛,我张圆台嚟哦,边有咁大个圆规啊,边有咁利把鉸剪啊!

还神 - 豬 Lily - 最后距都系帮我搞掂~

 

 跟住就坐翻541去丽都!

话说早两日阿妈坐车翻屋企,经过丽都见到年30晚自助餐!

所以抽起条筋话去吃~因为以往经验自己买餸都差唔多加钱!

咁又系,呢D大时大节,呢D反传统嘅唔会点贵~

上到去30楼,个部长好热情咁介绍,当晚68蚊/位,如果落订金就免10%服务费~

于是就落左100蚊~

 

还神 - 豬 Lily -

之后行翻达扬,见无咩人就人头一盅椰子鸡~~

 

吃完就肥家了,呢个落雨天。。如果唔系要还神真系唔想出门口~~

 

评论(6)

© 俐利 | Powered by LOFTER