俐利

留住温度,速度,温柔和愤怒。

又德记

 

对方约左琴晚去倾,最后都完美解决了!

听V讲述,真系觉得D捞超pujie!!

连啊蛇都话想除左件甲乸衣打距一锅!小喇叭~~

 

今晚德记居然唔使等位~

不过严重人手不足,膛鱼都膛成个钟都未搞掂~~

隔离台迟过我哋嚟,点餸的都顶唔顺比茶钱转场了~~

又德记 - 豬 Lily -

V系想吃乳鸽的,但觉得一煲得两只唔抵~

 

又德记 - 豬 Lily - 又德记 - 豬 Lily -

所以继续脆肉皖~~~TMD漏喉~~

 

饭后仲有一向艰巨任务,帮V攞条裤去换钮门!

织补呢家野,唔稳距就周街都系,稳距就条条巷都无!

今晚突登系you&me个站落车一路稳一路翻屋企噶啦~

点知都系无,反而系落车前系文明路百搭果附近有间~~

又德记 - 豬 Lily - 唯有听日称埋翻公司,睇下公司附近有无啦~~

 

放假倒数两日~~

琴晚虽然头爆开咁痛,吃左药一早训,但谂到做野嘅问题差D训唔着~

好彩,今日一返工就好消息连连,宜家系差听日报关嘅问题就搞掂晒D野啦~

下午S小姐同K小姐一起嚟公司,其实10月份开始我feel到K小姐做错野,突登系MSN同距确认过,

距好肯定自己无搞错,而且对我方系有利益嘅,咁我都无再过问了~~

今日距地话,直到琴日先发觉问题所在,距话解决唔到分分钟赔钱兼炒鱿鱼~~

其实同距地都算熟,而且都算叫做因为我距保住份工,啊K小姐过年后绝对要请吃饭啦,哈哈哈~又德记 - 豬 Lily -

其实距应该庆幸遇到嘅系我,如果比着其他客, 赔死距咯~~~

 

 

评论(6)

© 俐利 | Powered by LOFTER